Ten kurs jest częścią ścieżki:
E-marketing Manager
konfiguracji konta Google Ads i połączeń z ważnymi usługami (GA4, GMC)
wdrażania i śledzenia konwersji, w tym konwersji rozszerzonych
wdrażania Consent Mode v2 zgodnie z przepisami o prywatności
tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania i reklamowej w tym Performance Max
optymalizacji kampanii: wykluczenia, strategie stawek, harmonogramy, sygnały
doboru słów kluczowych i pisania skutecznych nagłówków reklam
efektywnego wydawania budżetu i jego optymalizacji
unikania typowych błędów i pułapek reklamy w Google Ads
Nie wiesz, od czego zacząć z reklamą w Google Ads? Prowadzisz już kampanie, ale nie przynoszą efektów? A może chcesz się przebranżowić lub zdobyć konkretną, praktyczną kompetencję z zakresu marketingu online? Ten kurs Google Ads jest dla Ciebie!
Dzięki niemu poznasz dokładnie cały proces tworzenia kampanii w Google Ads - od konfiguracji konta po optymalizację i analizę efektów. Dowiesz się, jak działa system reklamowy Google, jak tworzyć reklamy, korzystać ze słów kluczowych oraz nowych funkcji i narzędzi AI takich jak np. kampanie Performance MAX.
Zamiast zgadywać jak coś działa i przepalać budżet nauczysz się działać z głową, unikać błędów i maksymalnie wykorzystać możliwości Google Ads.
specjalistów ds. marketingu i początkujących marketerów
właścicieli sklepów internetowych i innych biznesów online
przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes bez pośredników
studentów kierunków związanych z marketingiem i sprzedażą
każdego, kto chce rozpocząć pracę z Google Ads od zera
Zrozumiesz jak działa reklama w Google Ads, tak by samodzielnie tworzyć, analizować i optymalizować kampanie reklamowe. Będziesz potrafił pozyskiwać wartościowy ruch w sieci wyszukiwania i reklamowej generujących leady i realną sprzedaż bez przepalania budżetów.
Zanim ruszysz z pierwszą kampanią, musisz zrozumieć, czym jest Google Ads i jak działa. W kursie pokażę Ci, dlaczego to narzędzie jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów i jak je dobrze wykorzystać. Nauczysz się zakładać konto, przejdziesz przez proces weryfikacji reklamodawcy i połączysz je z kluczowymi usługami takimi jak GA4 i Google Merchant Center. Ta wiedza pozwoli Ci dobrze wystartować i uniknąć technicznych pułapek już na starcie.
Bez konwersji trudno ocenić, czy kampania faktycznie działa. W tej części kursu nauczysz się, czym są konwersje, jak je skonfigurować i jak wykorzystać konwersje rozszerzone. Zrozumiesz również, dlaczego Consent Mode v2 to dziś must-have i jakie ma znaczenie dla prywatności użytkowników oraz skuteczności reklam.
To stosunkowo nowy typ kampanii Google Ads, wykorzystujący zaawansowane możliwości AI i łączący różne formaty i kanały w ramach całego systemu reklamowego Google. Stanowi niezwykle efektywne rozwiązanie… pod warunkiem, że wiesz, które ustawienia dobrać. W innym wypadku skończy się nie generowaniem sprzedaży, a przepalonym budżetem.
W kursie pokażę Ci, kiedy warto z nich korzystać, jak je optymalnie skonfigurować, jak tworzyć reklamy oraz jak umiejętnie wykorzystać kierowanie w postaci tzw. sygnałów. Poznasz również konkretne przypadki kiedy P-Maxy lepiej sobie odpuścić.
W kolejnych lekcjach przejdziesz przez proces tworzenia kampanii w wyszukiwarce, czyli tzw. “searchu.”
Dowiesz się jak:
dobrać typ kampanii do twojego celu
zastosować optymalne ustawienia kampanii
dobrać najlepsze słowa kluczowe i wykluczenia
pisać skuteczne nagłówki i teksty reklam
Poznasz także możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej (GDN) oraz najczęstsze błędy, które sprawiają, że większość początkujących reklamodawców przepala budżet mówiąc, że Google Ads nie działa.
Tworzenie kampanii a stworzenie skutecznej kampanii to dwie różne kwestie. W tym kursie znajdziesz coś więcej niż tylko “wyklikanie” odpowiednich ustawień. Przejdziemy przez najważniejsze kwestie dotyczące analizy i optymalizacji:
Nauczysz się między innymi:
wykluczać słowa kluczowe, generujące kiepskiej jakości ruch
ustawiać harmonogramy, by trafiać do odbiorcy w najlepszym momencie
dostosowywać budżety
wybierać strategie ustalania stawek i modyfikować je w odpowiednim momencie
Dowiesz się w jakie miejsca w interfejsie i raportach warto zajrzeć, aby wyciągać odpowiednie. Pokażę Ci jakich zmian dokonywać, by działać skuteczniej i przy niższym koszcie.
Często kupowane razem!
-50% z kodem: ROZWOJChętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz proformy do opłacenia zamówienia, złóż zamówienie zaznaczając w formularzu pole "Chcę otrzymać dokument proforma" lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE